Pure

8:38 PM









Midi Skirt: Vintage
CropTop: H&M
Boots: H&M

As you can see, I finally changed my haaair colour. I really wanted something different, but still in a red shade.. and since I love ombre hair so much, that's what it came out! Not gonna lie, I took inspiration from Luanna of LeHappy, because I really loved her hair, and even if I'm still not sure if they're perfect on me, it's like I just want to play a bit with my hair until I'm young haha
About the outfit, I think these hair goes perfectly with all-white outfits (just tried in one of my simple recent combos)! From blogs, to lookbook and magazines, the greatest trend is obviusly the white colour, and I'm actually loving this one because even if it's not a real sunny summer here in Italy, white can make your day brighter. Don't know if it make sense! But anyway, I have nearly 10'000 fans on Lookbook and even if it's not that much because there are milions of bloggers with lots of fans out there, I just wanted to say thank you 

-
Come potete vedere, finalmente ho cambiato il colore dei capelliii. Volevo qualcosa di davvero diverso dal solito, ma rimanendo sempre sul rosso.. e visto che adoro i capelli "ombre", ecco cos'è venuto fuori! Non c'è molto da dire, mi sono praticamente ispirata a Luanna di Lehappy, mi piacciono un sacco i suoi capelli, e anche se ancora non so se mi stiano benissimo, ho pensato di giocare un po' coi miei capelli finchè sono giovane haha
Per quanto riguarda l'outfit, penso che i capelli si possano "abbinare" bene ai look in bianco (come ho provato con questa, ch'è una delle mie combinazioni recenti)! Dai blog, a lookbook e giornali di moda, il trend che va di più ultimamente sono i look interamente bianchi, e devo dire che mi piace anche parecchio. Non è del tutto estate ma è come se il bianco la rendesse tale, non so se vale solo per me! Comunque sia, ho quasi 10'000 fan su Lookbook e anche se non è ancora abbastanza perchè molte altre blogger in giro ne hanno molti di più, volevo dire grazie 



You Might Also Like

0 commenti